E-learning en Gamification
“Wij voegen spelelementen toe aan uw leerdoelstelling, marketingcampagne of evenement
in een digitale omgeving.“
Wat is gamification?
Gamification is: het integreren van één of meerdere spelmechanismen in een ‘niet-game’ context om mensen te betrekken, motiveren en sturen in hun gedrag. Het is gebaseerd op 3 pijlers: Competitie, Progressie en Beloning. Daarnaast is het gewoon leuk!
Wat wij leveren
Wij maken spellen die via het web op computer, tablet en telefoon gespeeld kunnen worden door uw doelgroep. U kiest of uw spel met of zonder toegangscode gespeeld kan worden.
Uw deelnemers krijgen een gepersonaliseerde omgeving waar zij uw spellen kunnen vinden en spelen. De spellen zijn veelal een reeks vragen en/of opdrachten. Iedere vraag of opdracht kan tekst, video, afbeeldingen, route mappen en veel andere opties bevatten.
Met het beantwoorden worden punten verdient. Zowel goede als foute antwoorden kunnen van feedback of hints voorzien worden. De voortgang wordt opgeslagen en de deelnemer heeft de mogelijkheid om de score te verbeteren. Dit alles terwijl het wel geheel anoniem (kan) blijven!
In de beheeromgeving krijgt u overzichtelijk toegang tot de statistieken, zoals hoe vaak een spel gespeeld is, welke antwoorden gegeven zijn, hoe er gescoord wordt en meer!
Wat kan ik ermee?
Als een marketinginstrument geeft u uw klanten nóg een leuke ervaring bij uw producten, diensten, merk of imago. U verlengt de customer journey.
Voor uw deelnemers maakt u het ontwikkelen, delen, lezen en leren van informatie zowel leuk als interactief en uitdagend. Ook voor het oplossen van (complexe) vraagstukken en veel andere situaties. Met de juiste spellen maakt u van uw doelgroep desgewenst een continu lerende community die spelenderwijs de meest uiteenlopende vraagstukken voor u oplost.